Podsumowanie

Menadżer, specjalista oraz trener z doświadczeniem w obszarach: sprzedaż i obsługa klienta, rozwój organizacji, administracja, rozwój kapitału ludzkiego oraz zarządzanie. Sprawnie buduje relacje ze wszystkimi interesariuszami organizacji – kierownictwem, klientami oraz współpracownikami. Poszukuje nowych wyzwań oraz możliwości dalszego rozwoju zawodowego.

Kluczowe kompetencje

  • tworzenie oraz zarządzanie sieciami sprzedaży oraz oddziałami operacyjnymi,
  • realizacja polityki personalnej (rekrutacje, szkolenia, motywowanie) oraz rozwój kapitału ludzkiego (szkolenia),
  • działalność w obszarach B2B oraz B2C,
  • opracowywanie programów szkoleń na podstawie analizy potrzeb szkoleniowych,
  • prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz coachingów,
  • marketing internetowy, content marketing i webwriting.

Doświadczenie zawodowe

2019/
Bank Żywności w Olsztynie
Coach
Koordynator projektu

2017/2018
Instalbud Janosz Sp. z o. o.
Kierownik oddziału
Całościowe zarządzanie pracą oddziału regionalnego.

2014/2017
CFC Sp. z o. o. Sp. k.
Dyrektor Spółki
Zarządzanie operacyjną działalnością spółki.

2011/
Instytut Szkoleniowo-Doradczy Grupa Bartbo Sp. z o. o.
Dyrektor, Główny Trener
Zarządzanie pracą Instytutu, przygotowywanie programów szkoleniowych na podstawie analizy potrzeb Klientów oraz prowadzenie szkoleń.

2005/2011
Grupa Refleks
Dyrektor oddziału, Dyrektor Zarządzający
Początkowo utworzyłem i zarządzałem oddziałem - salonem ekspozycyjnym (1500 m2), działem sprzedaży hurtowej oraz magazynem. Odpowiadałem za kreację nowej marki detalicznej (BLU). Byłem odpowiedzialny za politykę handlową, współpracę z dostawcami oraz całościowe zarządzanie spółką. Utworzyłem także 11 oddziałów.

2004/2005
Cortina S. A.
Dyrektor oddziału
Zarządzanie pracą oddziału regionalnego (salon wielkopowierzchniowy oraz dział sprzedaży hurtowej), kontakt z kluczowymi klientami, obsługa należności oraz tworzenie i realizację strategii marketingu.

2003/2004
Vectra S. A.
Kierownik zakładu
Zarządzanie pracą oddziału regionalnego, kierowanie pracą biura obsługi klienta, księgowością oraz serwisem.

2002/2003
PUHiM Sp. z o. o.
Członek Zarządu
Całościowe zarządzanie spółką. Czynny udział we wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO.

1999/2002
Grupa Kredyt Bank
Dyrektor Biura Regionalnego / Szef Struktury Sprzedaży
Zarządzanie pracą biura, rekrutację i szkolenia personelu, pozyskiwanie podmiotów prowadzących działalność akwizycyjną, prowadzenie szkoleń, treningów i coachingu. Trener wiodący.

Michał Jan Bagiński TSR

Członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów TSR

Edukacja

2018
Doradztwo edukacyjno-zawodowe i coaching kariery
(uprawnienia doradcy zawodowego)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania

2015
Zarządzanie zasobami ludzkimi z elementami coachingu menadżerskiego
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania

2005
Graduate Certificate In Business Administration
w ramach International MPA/MBA Degree Program
studia podyplomowe „Zarządzanie biznesem”
Uniwersytet Warmińsko – Mazurski / Uniwersytet w Nowym Brunswick’u

2000
Politologia i nauki społeczne (studia magisterskie, uprawnienia nauczyciela)
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

Dodatkowe informacje

  • uprawnienia nauczyciela,
  • język angielski na poziomie dobrym (First Certificate in English, 2005),  obecnie nauka na poziomie C1,
  • długoletnie doświadczenie zawodowe jako trener biznesu oraz coach,
  • biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych,
  • prawo jazdy, kategoria B,
  • uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek SP.

 

Ukończone szkolenia

  • Akademia coachingu,
  • Akademia Trenera – metody i narzędzia,
  • Gry, ćwiczenia i questy w pracy trenera – szkoleniowca,
  • Gry szkoleniowe w doradztwie zawodowym,
  • Terapia skoncentrowana na rozwiązanych,
  • Ja w internecie – szkolenie instruktorskie,
  • Kurs SEO i pozycjonowanie stron,
  • Kurs A. Jabłoński - Content marketing i webwriting,
  • Kurs skuteczna reklama na Facebook’u – Facebook Ads,
  • Kurs P. Tkaczyka – Grywalizacja od podstaw,
  • Kurs WordPress,
  • Kurs marketingu internetowego Google,
  • Specjalista do spraw kadr i rekrutacji,
  • Dyplom profesjonalisty employer brandingu,
  • Certyfikat profesjonalnego rekrutera,
  • Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim,
  • Cykl szkoleń z zakresu NLP oraz coachingu,
  • NLP w biznesie, szkolenie dla managerów,
  • Szkolenie zakończone egzaminem dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa,
  • Negocjacje handlowe,
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Logistyka małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Kurs marketingu i zarządzania,
  • Kurs BHP dla pracodawców i kierowników zakładu pracy,
  • Szkolenie ukończone egzaminem Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń,
  • Techniki sprzedaży (kurs trenerski),
  • Zarządzanie zespołem, rekrutacja,
  • Kierowanie zespołem. Nabór i selekcja, sprzedaż kariery,
  • Komunikacja,
  • Autoprezentacja,
  • Wywieranie wpływu na ludzi,
  • Zarządzanie jakością w perspektywie integracji z Unią Europejską,
  • Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy,
  • Metoda dwupunktowa,
  • wiele innych.